CON TE PARTIRÓ

 






Aquest matí m’he alçat amb aquesta cançó al cap... ja em passa sovint, oi he pensat no hi ha manera de deslliurar-me'n d’aquest romanticisme absurd, però es que durant molt del temps el meu mon ha estat un refugi per no combatre la vida, i aquell estancament ha estat potser el més dolorós de perdonar-me a mi mateixa. El cas es que tinc amics masculins, i no he tingut mai cap problema, però el que m’ha quedat ben clar es que no tots els homes estan preparats per una amistat sense expectatives ni romàntiques ni sexuals, i jo, que fins ara ho tenia tot ben clar he acabat confonent estupideses i deixant-me portar per L’Emili Bronte que hi ha en mi,. Més enllà d’entendre que ni l’amor es perfecte, ni les persones ho som, i que havia d'acabar així perquè no esta bé idealitzar la gent, ell no havia de ser com jo volia que fos, ara bé tota la penya que sabent com era hi va participar es aquesta superfarsa tenen delicte.  


Dit això que sigui feliç com un anis i jo vaig a traduir  la cançó al català perquè m’encanta l’Andrea Bocelli,   amb tots vosaltres la Sandra Canta  “Con te partiró”  

Amb tu marxaré. 


Quan estic sol 

Somnio amb un horitzó on hi manquen les paraules 

Sé que no hi ha llum en una habitació quan hi falta el sol  

Si no estàs amb mi, amb mi.  

Des de la finestra es mostra tot el cor que m'has encés  

Tanca dins meu la llum que he trobat pel carrer 

Amb tu marxaré 

A països que no he estat ni he  vist mai  

Ara si que hi viuré  

Amb tu marxaré  

Per naus i per mars que no conec  

Que no existiran més  

Amb tu jo hi viuré  


Quan et sento llunyana  

Somnio amb un horitzó on hi manquen les paraules  

Però sé que estàs amb mi, amb mi,  

Lluna meva estàs aquí amb mi, amb mi,  

Sol meu estàs aquí amb mi, amb mi,  


 Amb tu marxaré 

A països que no he estat ni he  vist mai  

Ara si que hi viuré  


Amb tu marxaré  

Per naus i per mars que no conec  

Que no existiran més  

Amb tu jo hi viuré 


Tu amb miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 


 

Comentaris

Entrades populars