diumenge, 9 de gener de 2011

JA SABEU QUE ÉS EL CROWFUNDING?





És una manera directa de finançar projectes amb la suma d’aportacions individuals. A verkami ens dirigim a creadors independents que busquen finançament per materialitzar les seves idees. El seu públic, convertit en mecenes, rep recompenses exclusives a canvi de les seves aportacions.
A verkami, els creadors mantenen tots els drets sobre les seves obres, i ofereixen als mecenes que els ajuden a finançar els seus projectes recompenses en forma de creacions i productes exclusius, experiències úniques, edicions limitades, marxandatge, accés a descàrregues…

La primera vegada que vaig sentir a parlar de VENKAMI.COM va ser de la mà de'n Víctor Pàmies. Sobren presentacions, si estàs a la comunitat bloccaire catalana, segur que coneixes les seves iniciatives en quant a tops de refranys, homenatges virtuals, i moltes més iniciatives que ha dut a terme, al llarg d'aquests dos anys de Papallones. 
I si poguessis ajudar a algú a assolir un somni, rebre una recompensa i a sobre estar totalment informat del procés en quant a aportacions, no ho faries?.
Us presento amb CARA  I ULLS (Diccionari de dites i refranys sobre ulls). 
Però per això, potser que escolti a en Víctor i que em doni més detalls. 
I jo em pregunto... posem per cas, que vull aportar en el projecte, quin benefici rebria?

No es tracta mai de beneficis o una part dels drets. Els creadors es queden amb el 100% dels drets de les seves obres. És a dir no son beneficis materials. 
Per exemple, si vols participar en el projecte del tobogan del museu, el teu nom serà col.locat en un graò de l'escala.


2 comentaris:

  1. Sandra, gràcies per fer-te ressò del meu projecte i de la pàgina que ha de fer realitat aquest somni: el meu primer llibre publicat. Autopublicat amb el vostre ajut.

    Potser em podeu ajudar a imaginar compensacions més imaginatives que el llibre signat i lliurat en mà (ja veurem com!, però en el pitjor dels casos us arribaria en paquet postal a casa).

    A veure com rutlla tot plegat. Jo ja estic preparant les primeres galerades i he encarregat la portada. Durant aquests 40 dies us aniré informant d'aquestes petites novetats.

    ResponElimina
  2. Victor, desitjo de tot cor que ho aconsegueixis.
    creuaré els dits!
    :) una abraçada.

    ResponElimina

Vols deixar la teva empremta?