JA SABEU QUE ÉS EL CROWFUNDING?





És una manera directa de finançar projectes amb la suma d’aportacions individuals. A verkami ens dirigim a creadors independents que busquen finançament per materialitzar les seves idees. El seu públic, convertit en mecenes, rep recompenses exclusives a canvi de les seves aportacions.
A verkami, els creadors mantenen tots els drets sobre les seves obres, i ofereixen als mecenes que els ajuden a finançar els seus projectes recompenses en forma de creacions i productes exclusius, experiències úniques, edicions limitades, marxandatge, accés a descàrregues…

La primera vegada que vaig sentir a parlar de VENKAMI.COM va ser de la mà de'n Víctor Pàmies. Sobren presentacions, si estàs a la comunitat bloccaire catalana, segur que coneixes les seves iniciatives en quant a tops de refranys, homenatges virtuals, i moltes més iniciatives que ha dut a terme, al llarg d'aquests dos anys de Papallones. 
I si poguessis ajudar a algú a assolir un somni, rebre una recompensa i a sobre estar totalment informat del procés en quant a aportacions, no ho faries?.
Us presento amb CARA  I ULLS (Diccionari de dites i refranys sobre ulls). 
Però per això, potser que escolti a en Víctor i que em doni més detalls. 
I jo em pregunto... posem per cas, que vull aportar en el projecte, quin benefici rebria?

No es tracta mai de beneficis o una part dels drets. Els creadors es queden amb el 100% dels drets de les seves obres. És a dir no son beneficis materials. 
Per exemple, si vols participar en el projecte del tobogan del museu, el teu nom serà col.locat en un graò de l'escala.


Comentaris

  1. Sandra, gràcies per fer-te ressò del meu projecte i de la pàgina que ha de fer realitat aquest somni: el meu primer llibre publicat. Autopublicat amb el vostre ajut.

    Potser em podeu ajudar a imaginar compensacions més imaginatives que el llibre signat i lliurat en mà (ja veurem com!, però en el pitjor dels casos us arribaria en paquet postal a casa).

    A veure com rutlla tot plegat. Jo ja estic preparant les primeres galerades i he encarregat la portada. Durant aquests 40 dies us aniré informant d'aquestes petites novetats.

    ResponElimina
  2. Victor, desitjo de tot cor que ho aconsegueixis.
    creuaré els dits!
    :) una abraçada.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar la teva empremta?

Entrades populars