LA CARTA DELS RESTAURANTS...

Noticia del diari de Girona
Quan un/una.  veu una obra titulada PERSISTÈNCIA DEL BLANC TITANI EN TEMPS D'AMETLLERS BATUTS, ja hauria de saber que no te absolutament res a fer, perquè és un títol d'allò més "in", és aquell títol que ningú no recorda quan va a comprar un llibre a la llibreria, i o be s'ho apunta o acaba dient allò de :- si es l'últim... d'una editorial, si home, si ho tinc a la punta de la llengua...., malgrat el despit que és qui parla, el poemari és bo i em va agradar i sabia perfectament des del principi que guanyaria, simplement perquè per més espelmes que hi posis a Santa Rita, el que és impossible ho és i prou, perquè als certàmens els poemes van a l'engròs, és a dir que evidentment no hi han categories igual participa el que proba a escriure, que el que edita habitualment, és aixi d'injust, però també és injust que molts pocs puguin viure de l'escriptura, o simplement que rebin el reconeixement que es mereixen.
Independetment de la meva opinió personal, que em reservo el que és evident és que el meu treball tenia algunes errades importants que assumeixo, aquest pobret Marc Vil.laplana, va triar una versificació variable per abastir tots els gustos i n'éra conscient, també era conscient que els seus haikus havien de ser catalans per sobre de tot, perquè ell no ha vist una flor de lotus en la seva vida, ni un nenúfar i si pensés ara com ara en Japó pocs verals idil.lics li vindrien al pensament.
Així és que gaudirem o --almenys jo i espero que vosaltres també-- de 53 dies de haikús, d'haver estripat el meu estil per totes les parts possibles, d'haver assumit "l'alteritat", d'haver viscut la història de l'art com una nena descobrint la passió, que és en definitiva tot el que m'enduc.
Fet i fet tampoc m'agrada en Joan Maragall.
Per tant, diria que un altre any serà, però en aquest  cas serà que no.
No passa res, m'he demostrat que malgrat no n'hi hagi prou, puc escriure del que en tinc ganes. I per la resta d'amics que sé que esteu al sac de "perdedors" com jo, amics i amigues, poetes tots;




Comentaris

Entrades populars