LA LLAGOSTA

 



Era a la cuina, quan he sentit la meva filla xisclar com si hagués passat una tragèdia de magnituds irreparables, jo estava preparant el dinar de demà i el cor em bategava a mil per hora quan he sortit tot corrent al menjador, i he frenat de cop quan L’Heura m´ha dit:- miraaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! . Era una llagosta impressionantment gran!. Aleshores ha fet un salt i se’m  ha penjat a la camisola, just aquí he fet un crit que crec que estic mig afònica ja veurem com truco als clients demà, però el millor ha estat el jordi després de riure una bona estona, s’ha aixecat amb una parsimònia escandalosa, ha agafat l’insecte de la pota i l’ha llençat pel balcó en un tres i no res.  

I jo he pensat:- ui!!! Els meus àngels em volen dir quelcom, es curiosíssim la quantitat de significats espirituals que te.  

En l’antiga Xina, la Dinastia Tang va associar aquest animal amb riquesa i noblesa, era un símbol inequívoc d’estatus, i tot xinés de la més alta classe social es dignava a portar una llagosta d’or ben visible. Per a ells més enllà de l’estatus significava resiliència i fortalesa. En canvi per altres cultures religioses simbolitza la prosperitat i l’abundància a la família, i més si te l’has trobat al menjador de casa!. Així que malgrat els crits i el significat egipci de les plagues bíbliques, he somrigut i he dit:- Heura que son diners! No tinguis por!!,  perquè arrel d’això no volia dormir sola.  

També hi havia una altra significat que diu que grans canvis venen a tu, i que has d’expressar el que sents.  

Jo que em considerava una mestra de les emocions, ara, just en aquest moment del temps sento moltes coses, com ara una transformació absoluta de com entenia jo el mon i les relacions interpersonals, i això justament és “La Profecia” tant acostumada com estava jo a donar sense esperar res a canvi, ara, la vida, i tot el meu equipás de llum m’ha explicat que no es pot donar sense rebre res a canvi, perquè no és just que sempre doni la mateixa.  Amb tot, res pot impedir que la meva essència sigui la d’ajudar, escoltar i fer riure a qui pateix, això si, escollint a qui realment valora i agraeix la meva energia.  

Comentaris

Entrades populars