SOTA L'AIGUA.


 M'hi he passat tants d'anys vivint sota l'aigua, que potser el mal d'ulls és de veure tant a prop la claredat de les coses. La resposta a tots els perqués, i la infinita fluidesa dels minuts i les hores. Diríem que tota una vida dins l'aigua, l'aigua que jo mateixa vaig crear quan creia que per mi no era possible resistir aquest mon, ni aquesta societat. El meu germà em deia de petita, no ets d'aquest mon, i potser sí que no ho sóc. M'atrau tan inmensament el blau, el blau del cel, i de l'aigua. Aquest turquesa que em sobrevé quan tanco els ulls, i decideixo fugir uns instants de la vida i perdre'm en un altre mon. 
Havia decidit asseure'm a publicar un poema però m'ha saltat aquest video al You tube, i m'he quedat hipnotitzada veient el moviment circular dels peixos. Això m'ha donat la idea. 
som peixos nedant en cercles?


                      Trencar el cercle, es d'una ardida passió per la vida. 
                      La sublevació a tota expectativa, interessada i aliena. 
                      Cal esberlar el silenci nihislista del pas dels díes. 
                      Somriure a mirada oberta, quan la claredat et mussita les intencions
                      d'uns filisteus carronyaires. 
                      No em permeto abatiments gratuïts i propiciats. 
                      Sóc l'espill que retorna tota maledicció injusta e indigna. 
                      La indecència de pretenir-te esta pagada i saldada. 
                     

Comentaris

Entrades populars