HISTÒRIES DE LA PURA FEINA III (LA TRAMPA)

 


L'equip funcionava amb normalitat, cada dia era una aventura nova, i acostumàvem a passar moltes hores a la feina, de vegades la gent arriba de treballar a les sis, o a les set de la tarda hàviem d'esperar que tots els companys tanquéssin les cites programades, quan L'Alfons venia a buscar-nos a la zona, em feia asseure'm al davant. Jo de primer ho veia lógic i jerárquic, però tenia vint -i-un anys, i ell 57, de vegades esquivament la seva ma es posava sobre les meves cuixes, però aleshores en Lúcio que sempre estava atent deia: Alfonzo, esas manos quietas que te estoy viendo!, jo posava la meva ma sobre la seva i l'enretirava com qui treu cautelosa una teranyina d'un espai brut. Recordo que em feia pánic que em deixés la última a casa perqué pensava que un dia em faria alguna cosa dolenta, però jo continuava pensant que era técnicament impossible que aquell home per mi i aleshores- gran- sentis alguna cosa per mi. Ni que fos desig, el meu cervell no podia processar allò de cap manera. Quan en j, el meu amic va pressentir el meu pánic va dir: jo bajo con Sandra que su abuela me ha invitado a cenar, aleshores ens deixava als dos, en J s'amagava al meu portal i quan véiem que el cotxe marxava se'n anava a casa seva. 

Això va durar el primer any,  uns dos mesos abans de Nadal, L'Alfons  em va confessar que no li anava bé amb la seva dona, que l'havia fet fora de casa i que havia trobat una pensió, que em tenia tanta confiança que volia que la vissitéssim junts i li dongués la meva opinió. Em va semblar normal, tot i que ara penso- Mare de Déu quina excusa més dolenta- el cas es que hi vaig anar pero just entrant al Hall de l'Hotel, una lucidesa em vingué al cap, com si alguna cosa m'hagués depertat d'un llarg somni  i vaig dir:- bueno a mi  me parece limpio y correcto- i em va dir:- ven a ver la habitación!- y li vaig dir no, no, creo que tu sólo puedes determinar si te conviene, i vam sortir per la porta. A la porta ell hi havia combregat tot el meu equip perque ens veiéssin sortir. La cara dels meus companys va ser com una punyalada al centre del cor. Quan vaig asseure'm al cotxe vaig dir en veu alta:- aqui no ha pasado nada! NO HA PASADO NADA. Lúcio va ser el primer en dir :- YO TE CREO JEFA. i darrere d'ell la resta vaig respirar tranquila. Però L'Alfons ja s'havia dedicat a dir per tota l'empresa que teniem una aventura sexual tot inventant no sé quantes habilitats al llit, que evidentment creáven als passadissos tota mena de remors malintencionats i enveges  injustificades. 

Va aribar Nadal, i amb el Nadal, el tradicional piscolabis de l'empresa i el repartiment de lots, juntament amb el meu lot hi havia un estoig de bellut que dins duia un penjoll preciós, era d'or, i tenia la forma d'una llàgrima (molt adient)  i vaig pensar ingénuament que l'empresa havia fet aquest petit detall a totes les dones, vaig anar a una altra companya d'un altre equip amb el meu penjoll, emocionada! i l ivaig dir:- has vist quin detall més bonic?- i em va respondre:- tu sabrás cóm te l'has guanyat- vaig abaixar el cap i em vaig tancar al meu despatx no podia contenir les llàgrimes de cap manera, ofegava el plor, quan va entrar Lúcio i em va dir:- jefa tu sabias que J sabe boxeo?- i li vaig dir:- no, ¿porqué?, i em va dir porque le esta dejando la cara a tu jefe como un mapa mundi. Vaig alçar-me de cop vaig prendre el meu lot, el de j i vaig baixar a saltirons tres pisos sense ascensor fins al carrer, on l'Alfons ja tenia la cara com un mapa mundi. Vaig interposar-me cridant J por favor!! déjalo!! que no vale la penaaaa! vaig pòsar-me davant d'ell i vaig fer que anés respirant a poc a poc, em va abraçar mentre em deia, es un hijo de puta,. un hijo de puta. en aquell moment no vaig entendre que la seva ira, la ira contra son pare l'havia portat a escalfar a l'altre que era una figura d'autoritat. Encara quedaven dos dies per les vacances, evidentment l'Alfons a l'endemà no va venir, però la seva dona si.Com cap esperar, ell va explicar que li havien propinat una pallissa per Sandra, clar, de primer ella va ser suspicaç i em va dir:- tu sabes si mi marido tiene una amante?i li vaig dir si, se llama Pili. jajajaja m'havien dit que ell era l'unic que l'havia visitat en un prostíbul, no vaig caure que el tema anava per mi, i aqui ja va saltar allà a la cafeteria davant de l'oficina:- Eres una puta, que quiere el dinero de mi  marido,. la vaig deixar cridar, i quan va acavar li vaig dir:-, tu marido me da asco, primero fisicamente y segundo porque es un cobarde que en lugar de decirte que está hasta los huevos de que tu y tus ocho hijos vivais del cuento, (evangelitzaven eren d'una ordre religiosa), que esa si es la verdad, pero a mi en vuestras mierdas no me metais más. Vaig alçar-me li vaig somriure i me'n vaig anar pero aquell dia va ser de plors intermitents, la coneixa a ella i em queia bé. 

En arribar a casa, vaig fer claustre de dones i vaig explicar a ma mare i a la meva ávia el que m'estava passant, la meva ávia va dir: crida la teua veritat al mon! si tu no has fet res, crida la teua veritat al mon filla ! aquella mateixa tarda vaig trucar a en Leo,(el meu gerent)  era d'Uruguay, i li vaig demanar que convoqués una junta d'accionistes per l'endemà mateix, es va quedar gelat al telefon però vaig sentir L'Esper, la seva dona que era vint mes més jove i ella i jo réiem molt juntes, Siiiiiii Sandra!!! yo te la convoco!!! 

 A l'endemà, vaig arribar d'hora a la feina, els accionistes éren senyors canosos que reien amb el tallat , i vaig sentir que un deia:- ¿alguien sabe a que se debe tanta urgencia?- i un  d'ells va dir la jefa nueva que querrà decirnos que le ha venido la regla- em vaig indignar i vaig fer tres profundes aspiracions, En arribar les nou i tots a la sala, vaig entrar amb el meu maletí de comercial, el meu equip mirava desde la finestra de la peixera, atents a cada una de les meves passes. Un cop dins encara ho recordo vaig dir:- Les he convocado porque se comenta que tengo una aventura sexual con mi superior inmediato esto es categóricamente mentira, porque si yo amo a alguien ya les aseguro que no me avengüenzo ni por un segundo, pero en el momento en que nadie de la empresa pone en duda estos rumores, se cuestiona mi profesionalidad y esto es inadmisible, por lo que me encantaria decirles que ha sido un placer pero por esta vez me temo que no lo voy a declarar. vaig agafar el meu maletí li vaig deixar al davant del senyor  del  comentari de "la regla" i li vaig dir la regla me vino a los quinze a los 21 ya lo tengo superado gracias por la preocupación. Es va posar vermell fins l'arrel del pél canós que tenia, l'Esper es va aixecar ella sola pobreta que la resta eren tots homes i em va aplaudir, el meu equip va entrar i un per un van deixar el maletí sobre el meu, vam sortir tos junts per la porta, i vam anar a fer un cafe per celebrar-ho mentre Lúcio deia:- y ahora que hacemos jefa?. jajajaja compramos el primeramà y ponemos un anuncio de que somos un equipo comercial completo  que busca trabajo!!! 

A l'Alfons el van fer fora, al meu equip els van tornar a trucar i jo vaig rebre propostes de tres delegacions més, un em va dir:- nadie es capaz de crear un equipo como tu lo haces-. 

sip!!! 

La trampa va ser que : si li dius a la teva parella que l'enganyes ni per un moment pot imaginar que está amb un miserable d'aquesta magnitud i que és mentida, 2- que tothom va creure el que ell deia perque em regalava cosetes en públic. per tant no només vaig patir assetjament sino que va fer creure a tothom que la puta era jo. 

Comentaris

Entrades populars