SENYALS INSISTENTS


Aquesta és la canço que no deixa de perseguir-me i que em te profundament saturada. Sempre he pensat que totes les cancons porten un missatge per algú, però es que ja fa dos anys que no puc escoltar música, que el You tube es para i algu connecta coses que no tinc pensat escoltar, ho sé es de bojos, però d'ençà que vaig començar a documentar-me per la Profecia, que no han parat de passar-me coses o potser es la meva ment que sempre em duu al mateix lloc. A veure... Des del principi, Fa dos anys, que sentía aquell brunzit a l'oida, i dos anys de la pregunteta absurda al facebook, del tipus:- Algú sap si a La Ràpita hi ha una fàbrica que tingui alarmes de baixa freqüència?, que dius:- Hostia Sandra...- i la gent va començar a posar a la pregunta és la vibra de l'Univers!, la vibra de l'Univers?!, així es que em van trucar per telefon i em van dir, t'estan intentant connectar! i aqui si que vaig riure a cor que vols, però vaig començar a llegir sobre connexions, pel que es veu és aquella persona amb la que no necessites ni parlar que t'hi entens amb els ulls, aquella persona que sap que penses i tu el que pensa ella, després en la mesura que anava profunditzant les coses encara eren més estranyes, una nit a les tres de la matinada em va despertar el wattsap i vaig pensar:- jolin! qui m'envia que? però com que tinc un amic gairebé sempre a a l'estranger vaig deduir que era ell aixi es que vaig prendre el mobil de la tauleta de nit, i vaig veure la frase "protegire il tuo cuore o sentirai una gravità permanente" vaig pensar    que Q.  estava en un túnel perque es enginyer civil, be tant és el cas es que mig endormiscada vaig improvitzar un minipoema en italià, a l'endemà em truca i em diu:- Sandra!!!! savies que tinc a Petrarca al mòbil?- Petrarca? seras gili!!!!, només et vaig contestar la teva frase profunda! i em diu:-quina?- collons Q. la del cuore,:- quin cuore? però si em vas escriure tope de solemne "protegire il tuo cuore!" jo que va!!! , mira el wattsap cabuda! i allà no hi havia res de res, aquella frase no havia existit mai, i la pregunta es:- estava sonámbula, ho vaig sommiar?, el meu subsconscient? però es que jo em desperto amb una mosca! i estava desperta!. He rebut moltíssimes senyals que no puc explicar, però una d'elles es que "11.11 UN PLA MESTRE" S'ha de publicar perquè indica que és el que he de fer ara, i s'ha de publicar en català bilingüe italià, perque així esta escrit a les estrelles, això últim ho diu la meva àvia, i haig de trobar la manera, ja de fer-ho. per fí he descobert tots els perqués de tot el que m'ha passat durant tota la vida. I era per un motiu de pés. 


Comentaris

Entrades populars