DIOS VUELVE EN UNA HARLEY

 

No se si ja ho havia dit en algun altre article, però al final mentre revises la teva vida “en la nit més fosca de l'ànima” te’n adones que la única explicació lògica o mitjanament lògica que trobes a tantes coses que t’han passat a la vida és que hi ha d’haver una raó espiritual per tal d’acumular tantes vivències duríssimes en una sola vida, al final penses potser aquesta és la última vida que em queda i haig de posar en pràctica tot el que he aprés en les anteriors. Avui recordava aquest llibre que em vaig llegir quan tenia 19 anys, catalogat com autoajuda, reconec que em va ajudar i molt “DIOS VUELVE EN UNA HARLEY” es la història d’una noia que després d’una ruptura amb el seu cap de la feina, comença de nou a un altre lloc, i allà se li apareix Déu en una Harley, els guions son brutals perquè mostren la carència i la feblesa d’ella després de la ruptura i com Déu li personalitza els seus 10 manaments per superar la ruptura. Fa molta gràcia perquè Déu pot llegir-li el pensament i aleshores sap quan el pensa romànticament i la reprèn del tipo:- no vayas por ahi porqué no va a pasar nada... Haig de trobar-lo de nou i recordar-lo en aquest moment tan diferent i de maduresa.  Clar presenta un Jesucrist que está boníssim! 😊avui pensava que en el cas ha vingut amb una “Bultaco” perquè n’he extret els meus 10 manaments. Que curiós? I si ho vaig demanar jo això?.  

Bé si fa molts anys que ho demanava algú capaç de treure el millor de mi, i vaja si ha sortit el millor de mi i el que ha d’arribar! 

Avui toca perdonar-me de cap i de nou per haver-me enamorat de Déu.  

 

 


Comentaris

Entrades populars