EL MEU IKIGAI PERSONAL

 

Amb tot el temps als cabells,  i el rostre un pel diferent, hi ha dies que no em reconec al mirall. A peu de sender entre paratges verdi-ocres, enceto les primeres passes al meu Ikigai, per si no sabeu que és, és el meu propòsit de vida. Que no és res mes que allò que he fet tantes vegades per amor però donant-li una rendibilitat econòmica per tal de dedicar-m'hi de ple.  


Per cert ja tinc 43 poemes de 11.11, em caldrà però molta disciplina per polir la lletra.  


Tinc al cap tantes idees! Però per anar bé hauria de resoldre situacions econòmiques quan abans, ho faré aviat. Hi tinc tota la fe i l’esperança en que ara és el moment i tot s’avindrà per a que així sigui.  


No veig el dia de començar a estudiar en els cursos on ja he demanat pressupost i centrar-me de nou, un vell amic ja fa deu anys em va dir, ja tens la personalitat formada només has d’acreditar tota aquella saviesa que tens, no pots arribar a un lloc i dir, ei! Soc una persona sàvia, confieu en mi! 😊  


Vull dedicar el meu últim terç de vida a ser ia fer feliç la gent. Malgrat un podrit virus m’ha minat l'estómac avui, i l’ansietat em dissol l'oxigen.  


Vens amb mi? 


 

Comentaris

Entrades populars