divagacions

J Ja veig la llum, m’ha arribat la claredat més absoluta. Ahir la nena tot anant a lsupermercat em diu mama saps que?, i li dic qué amor?. I diu A. em parla superbé quan estem sols i davant de tos em tracta fatal, i li dic – ah si?- si- diu. Doncs ja saps el que has de fer filla, i diu:- no m’hauria detractar igual sempre mama?, i li dic:- si carinyu- Sino t’ha de tractar bé davant de la resta no cal que perdis ni temps ni energia filla. Avui pensava en la llum i l’ombra. El mateix fet es percebut diferent segons la perspectiva, pots agafar una cosa prestada a la llum del dia que simplement ho prens perque et fa falta previ avís al propietari, però si fas el mateix de nit i sense avisar, estas de fet robant. A la meva vida no hi cap res mes que llum, no soporto l’obscur. Jo vaig amb la cara neta i sense malícia, i la veritat feia molts anys que no m’havia trobat tanta malícia junta. Però era evident que tard o d’hora havia de passar, potser hi ha més gent, però la veritat es que conec a poca que dimiteixi d’una feina per favoritisme, i ja fa vint anys que ho vaig fer. Aixi que decideixo ser jo, amb la llum i l’ombra i no falsificar res, ser jo implica que hi han dies que tinc ganes de riure i expressar i dies queno, i de fet ja s’han acostumat a que no comparteixi res de res. Aixi ho volien, i així ho tenen fins que m’enviin una nova missió, i aixi estic desitjant, i manifestant una nova missió a un altre lloc i començar de nou, amb un nou repte. I nova gent. Se'm tanquen els ulls. Bona nit.

Comentaris

Entrades populars