OTSUKERAMA

 





Reconec  que soc la primera a la que la vida ha maltractat, segons es miri o potser em prepara per tot el que havia de venir, de ben petits ene han acostumat a que amb l'excusa de fer-nos forts una, i en el meu cas rendir tribut a la humilitat i sota aquest pretexto es van carregar l'autoestima, fes el que fes mai era suficient per rebre un aplaudiment. Això m'ha fet disciplinada i determinada és cert, pero en la mesura que l'edat avança i se'm plategen els cabells, necessito que algunes persones més apart de mi valorin el meu sacrifici constant, Vaig tenir una idea que al meu parer era brillant, fer un panell de sommis per l'empresa on hi poses OTSUKERAMA, és una paraula japonesa que vol dir, "se que estás cansat o cansada pero s'agraeix el teu esforç" potser el lloc on ho vaig proposar no era el més adíent perqué la resposta ha estat nula. el panell había de ser una imatge de nosaltres de petits amb la imatge del nostre somni més alt. Al final sempre poden les "identitats" aquells que volen ser referents i que no ho son en res pero impedeixen que algú amb carácter altruista ho sigui. Últimament els ángels o l'edat m'ha rentat els ulls perquè han perdut les máscares. quina decepció. m'ho diré a mi mateixa i a vosaltres

OTSUKERAMA. 

Comentaris

Entrades populars