El despertar

 

El despertar


Ja fa algun temps que en va canviar la vida, el càncer del meu fill va ser el detonant, a moltes persones els passa de diferents maneres que un fet “traumatitzador” els fa re-equilibrar la balança de les seves pròpies vides, de sobte te’n adones que, allò que era rellevant passa a ser superficial i el més superficial tot i que ho pot semblar ocupa el primer lloc.

Per a molts i moltes aquest fet és el detonant del que anomenem una crisi, la crisi dels 40 o dels 50 o el moment just del temps en els que et fas totes les preguntes respecte a la teva vida, et preguntes si ara que ja ho has assolit tot, o tot allò que consideraves que havies d’assumir la vida serà sempre igual, si ja no tindràs més reptes, si s’han tancat les portes de l’amor, i és aleshores quan l’Univers, o DÉU  o la font suprema digues-li  com vulguis t’envia un mestre o un mentor algú que farà un impacte tan gran a la teva vida, que hauràs d’escombrar les cendres de tot allò que pensaves havies assumit.

Al llarg del temps, han entrat a la meva vida molts mestres però com que jo no havia entès la lliçó em reenviava un nou examen, i així m’he anat trencant cada vegada més a mi mateixa, i des-composant cada cop la meva ànima, m’he passat la vida donant amor, donant tendresa regalant els meus moments per més crítics e íntims que fossin a fer feliços als altres,  no importa si amics, companys i companyes de feina, família, a tots i totes sense esperar res a canvi perquè així ho havia aprés des de molt petita, la meva personalitat és així. El principal problema ve quan reps res de la resta, ni tan sols poc, talment res de molts i moltes als que hi he donat el millor de mi, aleshores, un dia decideixes aprendre a meditar per treure’t de sobre la càrrega que tu mateixa t’has imposat de complaure, et treus el dolor, i aleshores comences a veure que et passen coses rares, coses com que un colom blanc puja al capó del teu cotxe en marxa i allà s’hi queda fins que la nena diu:- mama perquè portem un colom motoritzat al cotxe?- veus números constantment fins i tot veus 11.11 cada cop que mires el rellotge del telèfon a la feina per exemple, i aleshores busques que significa i et diu: has trobat la teva flama bessona, i comences a investigar i diuen els articles espirituals que la meitat de la teva ànima s’ha desenvolupat en un altre cos apart del teu i es clar, i això d’entrada costa, però com saps que la meitat de la teva ànima  esta en un altre cos? Doncs perquè saps d’entrada on és en tot moment saps si s’acosta, si se’n va, estas magnetitzada, sommies amb ell, i si esta enfadat o trist o vibra en amor, la vibració d’amor pur és extraordinària, màgica es un brunzit suau que et produeix un estrany escalf i una sensació de calma absoluta.

La de la ira és irritant, després descobreixes que quan  el cor et batega fort és que una de les ánimes es vol comunicar amb l'altra es un codi morse de l’Univers fantàstic que et fa somriure. La missió de les flames és unir-se per fer un mon millor, posar en pràctica tota la saviesa i el mestratge assolit per contribuir a fer d’aquesta societat una evolució i un progrés a nivell de consciència.

No és una relació fàcil, la teva flama et mostra la teva llum i la teva ombra, aquelles parts de tu que de vegades no sabies que tenies o no n’eres conscient, crec que jo he descobert el meu fastigós orgull i un ego que no se ni com em cap en aquest metre 52 i ell la tendresa. Jo que l’havia buscada tant la tendresa en els altres i ves la tenia jo!

Tinc una fe extraordinària, algú que es capaç de assumir que el seu fill d11 anys pot formar part d’un pla diví més enllà d’aquest mon, quina fé voleu que tingui?

Algun dia, li diré gràcies mestre! Per tu he aprés que canviaré a la meva vida, i el camí que he decidit prendre per ella, per tu, tallo de soc arrel els arbres que o em deixaven veure la llum del sol de cada dia. Un propòsit destinat a ajudar als altres of course però sabent determinar qui s’ho mereix i qui se’n aprofita.

 si has passat per això has rebut una benedicció mágica. 

Comentaris

Entrades populars