LOREEN (EUPHORIA) CANTO EN CATALA

 


Per les meves guerreres de llum catalanes...

Loreen. Eufòria

 

Perqué? Perquè aquest moment no pot ser l’últim per sempre més

Aquesta nit, aquesta nit l’eternitat m’obre un portall

No, no paris mai de fer les coses que fas

No marxis, en cada alè t’estic respirant

Eufoooooooooria

Per sempre i fins la fi del temps

Des d’ara només  tu i jo.

Anem pujant

Eufoooria

Una obra d’art eterna

Que batega fort dins del meu cor

Anem pujant, a, a, a, ant

Som aquí tots caminant sols per l’Univers

Som lliures, i tot esta permès

Però l’amor ve primer

Per sempre i per sempre junts

Naveguem dins  l’infinit

Anem pujant  pujant, a a a a a a a

Tot cercant la divinitat

Eufoooriaaaa

Per sempre i fins la fi del temps

Des d’ara només  tu i jo.

Anem pujant

Eufoooria

Una obra d’art eterna

Que batega fort dins del meu cor

Anem pujant, a, a, a, ant

Naveguem dins  l’infinit

Anem pujant  pujant, a a a a a a a

Tot cercant la divinitat

Eufooooriaaaaaaaaaaaaaa

 

 

 

 


Comentaris

Entrades populars