LA POR

 


La por és la Profecia auto-complerta del DESASTRE, cada cop que manifestem una por sigui aquesta la que sigui li estem pregant a l’Univers que es compleixi, perquè l’Univers, Déu, la Font Divina no entén la negació.

Jo per exemple tinc pànic a conduir, tota seguretat s’esvaneix en el moment que poso la clau de contacte al cotxe, cada vegada que faig pràctiques penso que tinc por a tenir un accident, i em poso tensa i em dic, la sandra no pot tenir un accident, aleshores l’Univers diu: eyyyyyyyyy! Marxant un accident per la Sandraaaa!!!. El que treballo mentalment per repetir mentre condueixo es: la Sandra condueix prudentment i molt bé, arriba tranquil·la al seu destí perquè no va sola al cotxe, te l’ajuda que necessita en tot moment.

Exactament passa el mateix en les relacions si pensem:- Fulanito no m’estimara perquè no sóc una dona per ell, l’Univers



diu_ eeeeyyyyyyyy! Que fulanito no estimara la Sandraaa, esborrem tota possibilitat!!! 😊 Per tant el que has de dir-te tu mateixa sempre, es Fulanito fara el que hagi de fer i jo em mereixo ser estimada per fulanito.

Treballo en eliminar les pors i les expectatives, que cruels aquestes últimes!!!

És difícil però cal eliminar-les del tot i deixar en suspens allò que la vida ens envií, haig d’acostumar-me a no controlar-ho tot i que la vida em sorprengui.

I Ja per l’últim m’he tornat tant i tant tancada i desconfiada que ara no sé com invertiré això, però ho faré.

Comentaris

Entrades populars