CUMPRASIA I ...



 Doncs sí, el dia 28 d'octubre a les 9.30 vaig tenir el plaer de participar  en l'últim recital de "CUMPRASIA"  del festival de POESIA a càrrec de la societat cultural "LA CUMPRATIVA"  de Llorenç del Penedès. Una sala petitona amb una llar de foc, acollidora, que es va omplir d’un públic puntual i respectuós, on l'amic i poeta Santi Borell llegia poemes del seu llibre "POEMES" que està actualment presentant arreu i em va fascinar descobrir-ne alguns tastets, poemes que sembla a simple vista conceptuals i abstractes però que tenen un rerefons sorprenent que et fan discernir l'evidència. I ara pensareu- però què esta dient?, doncs sí, de vegades ens compliquem tant la vida, (jo mateixa per exemple) i obviem l'evidència. 

He salvat dos poemes seus en la memòria, però no us els diré per tal que els descobriu al seu llibre. Un d’ells em va provocar un atac de riure incontenible i una mica més hi haig d’abandonar la sala. Busqueu-lo, no us Penedireu.

Per la meva part, “de blanc setí”, “La Pols del segle”, i La Profecia que l’haig de treballar encara moltíssim, m’hi poso ja!.

Bona Feina “Cumprativa” i Bona Feina Carles Figueras.

Gràcies, Gràcies, Gràcies.

 


Comentaris

Entrades populars