LA PROFECIA I ATTILIO BERTOLUCCI

 

Ja fa alguns dies que el perfil de twitter Poetria va pujar Uns versos del poema "Torna'm a casa", d'Attilio Bertolucci. Són al llibre Porta'm amb tu, publicat per @SalzeEditorial, amb selecció i traducció al català de Marta Vilardaga i Josep Porcar @llambreig. Esperaré a tenir el llibre per la traducció al català no voldria malmetre aquesta interessantissima obra. 

De fet m’agrada tant que he decidit que será com començará el meu nou llibre de moment “La Profecía”. Tota la setmana que intento fer la tria per la lectura del dia 28.10, i la veritat es que m’ha sorprés gratament aquest grapadet de poemes que vaig escriure fa algun temps i s’adiuen al temps d’ara!!!

Un petit tastet.

Proclameu la fi de l’amargura.

Redimiu la rancúnia de l’absolt.

Ploreu-me llum de lluna.

Vingui a mi,

La constància de gir de la ballarina.

de capseta de música, l’harmonia,

de la peregrinació, paciència,

I consagreu-me

amb la corona exquisida del  perdó


Carles Figueras si hi arribes a la Crisàlide estic treballant! 

Comentaris

Entrades populars