COSES MEVES

No tinc son. Així que preparo les lectures per la FIRA DE LA SALUT a Vilafranca, aquest diumenge. Si tot va bé recitaré amb la música d’en Roger Subirana i així ho exposaré al micròfon.  Fa tant de temps que no recito coses noves, que sembla que parteixi de zero. Preparo poemes de dos poemaris diferents: “L’EREMITA” i “RÈQUIEM D’UN SEGLE”.
El primer és un grup d’oracions paganes, i de desitjos a un asceta, i el segon és una crítica contundent i social pel moment que vivim. Vaig bé de temps, son trenta minuts!. Això és un gran recital, acostumada a lectures col·lectives de poc temps.

És lleig, profundament lleig que jo ho digui però “LEREMITA” és un recull preciós. De vegades m’agradaria ser un home, perquè alguna dona em digues aquestes coses. No ho heu pensat mai això?, cóm s’ha de sentir una font d’inspiració?. Talment com una pedra si li importes un rave. 

Comentaris

  1. És ben cert que aquestos pensaments de tant en tant ens poblen la ment i ens fan dubtar, o qüestionar-mos, qüestionar als altres, al que fem. Està molt bé que tu ho digues, què 'L'eremita' és un recull preciós, perquè ho serà, qualsevol persona que llegeix la teua poesia també ho dirà. Llàstima és que com en tot, la poesia també segueix tendències i modes...així i tot serà un poemari necessari i ja el tinc ganes de llegir. Si qualsevol editor llegeix aquest missatge, ja deu ser cec que no el publica.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar la teva empremta?

Entrades populars