REPORT DE L'ANY 2012





Com deia algú a twitter, no sóc comptable, per tant no faré balanç. Però el que sí necessito és  fer un breu repàs a aquelles coses que han fet del 2012, un any d’importància cabdal per a mi, un any memorable. I em ve de gust fer-ho amb clau de futur, per a quan llegeixi aquest article anys pitjors!, o millors, pugui situar-me exactament al moment del temps en el que l’escrivia.
L’any 2012, vaig escriure el meu primer pròleg, va ser una proba més i vaig aprendre a identificar mancances i a corregir-les. He descobert la poesia de moltes persones, bé perquè ells s’han posat en contacte amb mi, o perquè l’atzar m’ha fet triar la seva poesia entre tota la informació que tinc a l’abast.
Aquest, ha estat l’any de publicació de dos obres, la primera –la meva-, i un any d’Increïbles descobertes,  el repte de mirar-me en la contracoberta! I superar algunes coses, de complexes i miralls i pors que no havia gosat afrontar, l’any d’engolir-me humilitats i alçar una mica la mirada, tot i que em falta un últim impuls que alguna amistat de l’ànima veu en mi, i  jo encara no. La segona, una antologia on descobrir els companys de col·lecció, i amb els que la immensa majoria compartim experiència.
També ha estat l’any d’embastar una tercera obra, importantíssima per a mi, i que és la culminació de dos anys, fruit de col·laboracions Increibles, i de la lluita que hem dut a terme per poder fer aquest projecte realitat. Noèlia sap de que parlo, i jo us en parlaré molt aviat. Una proesa hem fet!
En el terreny personal, també ha estat un any força interessat. En el meu cas els maies tenien raó, ja veus! Perquè ha arribat la fi del meu mon laboral!. Somric perquè fa un breu espai de temps no sabia ni estar de vacances! que fort!. Però altra vegada el destí m’ha posat a proba les forces i puc dir íntimament que me’n sento orgullosa de tota l’energia que he fet servir per acabar amb un procés duríssim, i per el qual encara em sacseja algun brot d’ansietat. També he conegut algú, no pas en cap sentit que es podria imaginar, noooooo! Algú que ha entrat gracies als senyors dels destins a la meva vida i a qui d’alguna manera esperava, malgrat ser una inspiració platònica que em fa somriure.
L’any 2012, ha estat l’any que hem identificat problemes per afrontar-los i lluitar tots tres junts per abatre’ls. I l’any de fer neteja interior, i assentar prioritats. L’any que em vaig trobar a mi mateixa, i vaig descobrir que sóc tal com em deien que era.
I el 2013?, no deixo massa continuïtat, totes les històries acabades, només una per Febrer, però qui sap si els senyors del destí me’n tornaran   a fer alguna!
Bon any 2013! I que l’energia de la vida us doni tota la força  per superar cada obstacle i trobar nous camins. 

Comentaris

  1. Celebro que sentis que el 2012 ha estat un any memorable per a tu, Sandra.
    Quant a la fi del teu any laboral, espero que tot vagi bé. I que l’amistat aquesta platònica que esmentes et dugui alegria.
    El vídeo, encantador, per cert.
    Bon 2013!

    ResponElimina
  2. Gràcies Shaudin! jo desitjo que el 2013 t'atorgui un reconeixement que et mereixes, per fascinadora amb històries.
    una abraçada immensa!

    ResponElimina
  3. Un balanç apassionant i un futur encara més engrescador, n'estic segur.
    Bona sort i molts ànims!

    ResponElimina
  4. Està molt bé això de fer balanç al final d'any i veig que aquest ha estat molt positiu i me n'alegro...
    Que el proper també et sigui molt profitós...
    Petons i BON ANY nou.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar la teva empremta?

Entrades populars