LLIBRET DE FALLA

Ja fa algun temps que col.laboro de forma altruïsta al llibret de Falla de la Safrada Familia ·Corea" és un recull de poemes que versen sobre les falles, en el que cada any hi participen diverses falles per tal de continuiar la tradició i fer-les possible cada any.
Doncs bé, el dijous 1 de Març es presenta el llibret d'enguany amb el que he participat.

dijous 1 de març a les 20.30 hores en el casal de la falla (C/ MAgistrat Català , 15).








El poema, aquest dedicat als meus avis...

 
A Vicenc el chambero i Maria la Chima
D’AIGUA-LIMON


Jo vinc “d’aigüa.limon”
a mi em plora la  terra encesa,
flama que crema ninots de cartró.
Vinc de marjal que em clama.
D’horta , i de tarongina
de les mans de  mandarina,
el record em duu  la sentor.

Jo duc l’albada
per cançó bressol,
vinc d’una terra en flama
que s’estremeix amb el tro.

D’espardenya i de sol.
Vinc d’ofrena
d’estol de flor,
el pom d’Azahar
que em portà la sort.

Comentaris

  1. Em quedo,"jo duc l'albada per cançó de bressol"...
    Petons.

    ResponElimina
  2. I jo amb la terra encesa que em plora.

    ResponElimina
  3. A mi m'agraden molt "les mans de mandarina", preciós

    ResponElimina
  4. Us agraeixo moltíssim els coemntaris, aquest poema em va fer plorar molt.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  5. Despertar del son
    amb mascletà a la sang,
    olorar les mans de llima i mandarina
    que fermen amb faixa la brusa de festa.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar la teva empremta?

Entrades populars