COMFESSIONS I DARRERES NOTÍCIES

Avui ha estat un dia pletòric perquè avui era el dia de la roda de premsa de Josep Lluis Roig, en la qual s’ha anunciat que ha guanyat el PREMI  EVARIST GARCIA  de Teatre en Valencià, i n’estic molt orgullosa. Potser perquè mai puc parlar ben lliurement i amb la vènia del tribunal d’algú que em fa il·lusió que guanyi. Altres coses han passat avui que el cel era obscur i s’il·luminava de tant en tant amb algun llampec imprevist, com ara que he descobert que el poeta de ciutat Oci del mes de Novembre és en Roger Costa Pau.
Per si fora poc he enviat el material a Literary Contemporany Horizon, la revista en la que us vaig comentar que traduirien al romanès, i m’informen que estarà disponible ben aviat.
Per el material de la revista he obtingut la benedicció dels Déus, perquè l’amic  i `poeta Josep Lluis Roig m’ha traduït al Castellà, i l’amiga i Poeta Noelia Diaz Vicedo ha fet una excel.lent traducció a l’Anglès.
Us oferiré una mostra de com queda tot plegat ben aviat-suposo- però com és una revista a paper, no sé si podré publicar-ho aquí.
I ara, necessito urgentment resoldre el poema anterior.

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar la teva empremta?

Entrades populars