LA VIGILIA

L'aigua bullint i les espelmes totes acolorint el bany, els vidres entelats, i la nit.
La llum de la tauleta del llit iluminarà la tria d'avui, que haurà de servir per escollir les lectures de demà a la POESÍADA, i l'enyor supurant en cada lectura per les històries viscudes, i l'ardit de no desvetllar-se a cada gest, aquesta nit connectaré el projector de vers perquè els poemes han de ser dels que tinc a paper, -no tinc tinta en la impressora-.  i això es el que té ser "digital". Tampoc mai abandones les històries que et colpegen, i que t'han anat conformant com ets.
No m'abelleix retrobar-me de bell nou, amb alguna font d'inspiració que vaig acomiadar dels meus pensaments amb una carta cordial, i tampoc no hi han horitzons nous, ni clams, ni pregàries, així que em cobriré de plom el cor, per escollir tres o quatre per demà, ben mirat:-- és el que vaig viure tant en la vida real com amb l'altra--, val a dir que aquesta segona ornamentada amb fusions que han caducat.Els escriptors i les escriptores que escriuen llibres, almenys donen vent nou a cada llibre després de presentar-se o si més no, malgrat sempre el portin a dins, els és més fàcil, a mi em reverberen totes les emocions i els poemes, només en obrir el blog i m'ancoro en les mateixes pretensions.

Si no podeu venir, i voleu saber quins son els triats, només cal que me'ls demaneu.
M'encomanaré a les meves poetes, i a la veritat que duc a dins per a que la paraula intenti per un cop acomplir la fita.
Dolça nit als meus i les meves esperits silents que observeu i que sé que d'alguna manera em reflectiu la vostra llum.

Comentaris

Entrades populars