SENSE POR DAMIÀ OLIVELLA



Si pugues sentir
Si pugues sentir-te a prop un altre cop,
Si pugues  tornar,
Potser sense por
Aquest cop tindre més sort.
Has vingut a mi
Com un brot de llum que  trenca en  la foscor
Has deixat encès en mi
El teu nom,
Em vas dir
Si tu mai has estimat amb tot el cor
Si mai has pogut sentir
Sense algú res te sentit
Si estàs sol,
Si pugues tenir-te mes a prop
Potser aquest cop , ser millor
Si pugues sentir la tremolor
Un altre cop
Si pugues tenir
Si pugues tenir-te
Sols un altre cop
Potser sense por
Aquest cop tindre més sort
Com et puc sentir
Si tu mai has estimat amb tot el cor
Si vols descobrir
Sense algú res te sentit
Si estàs sol
Si pugues tornar a cridar
El teu nom
Un altre cop,
Cridar ben fort
Si pugues tenir-te mes a prop
Potser aquest cop tindre mes sort
Si vols estimar amb tot el cor
Has de ser fort
Un altre cop
Si pugues tornar a cridar el teu nom,
Un altre cop
Si pugues tornar a cridar el teu nom
Cridar ben fort
Ser millor
Si pugues sentir la tremolor
Un altre cop
SER més bo.


SI MAI HAS SENTIT QUE SENSE TU
Que es mes bo, si estar sol
Si us plau,
NO EM DEIXIS SOL
NO EM DEIXIS SOL
SI PÙGUES TORNAR A CRIDAR EL TEU NOM
,  ALTRE COP.
SI PUGUES TRONAR A CRIDAR EL TEU NOM,
CRIDAR BEN FORT
Si us plau de nit
NO EM DEIXIS SOL.
Quan sigui fosc
No em deixis sol.



Comentaris

Entrades populars