BASTIN EL TEMPS


Em poso la Lorenna Mckennit, i a  treballar en el dossier de LES VEUS D'OBLIT, i reviso els poemes i xiuxiuejo les lectures. I segurament res m'uneix a aquestes dones que tripliquen trajectoria i experìència però em sento perduda dins d'elles.Això em passa quan caic dins del poema sense remei que em surt la veu pels ulls, i les llàgrimes si cal, com si al davant tingués un pati de butaques amb totes elles de cos present.
Una estranya i absurda si voleu afinitat que es perllonga més enllà dels dits, bastin aquest dossier, només rendiré tribut a Rosa leveroni, la resta son ben vives i només que, una sola de les meves dones del sopar sigui capaç d'agraïr el fet d'escriure a cada una d'elles hauré assolit la meva missió. transmetre tot l'amor que em mou i em commou per la lletra, allo que em fa tremolar, trancar els limits del considerat politicament correcta, i ser una agosarada llengua bastint la meva comprensió del mon.

Comentaris

Entrades populars