PARTICIPACIÓ EN EL BLOG ADART

M'assabento mitjançant el blog 200 km de mala carretera de l'iniciativa Adart
Requisits: 100 paraules.
Motiu:     Et vaig veure al cafè.
Data:      Fins el 1 d'abril.




Et vaig veure al cafè. Era ple de gent i de fum, vaig pensar que en la taula del final encar els gàngsters jugaven a póker. Vaig fer una ràpida ullada, la gent era immersa en les seves realitats i des de el racó em vas somriure.
Perquè aquell, era el cafè de la Plaça on m’esperaves sempre, i perquè sempre mirava al racó, d’ençà que ens arraulíem per explicar-nos confidències prohibides.
Vaig bategar amb força, l’enyor aigualit em negà els ulls. Vaig passar-me anys mirant aquell racó on sabia que un dia m’esperaries. T’evocava la flaire inconfusible a cafè.
Sandra D. Roig.
Papallones en la llum.blogspot.com






Comentaris

  1. ummm, em quedo amb la flaire intensa del cafè i el regust d'un tuguri ple de fum i timbes de pòker clandestines al reservat.
    I espero poder llegir-lo en algun bar de Girona, mentre assaboreixo una bona tassa de cafè. Ja te'n guardaré un exemplar! (de la publicació, és clar)
    una abraçada!

    ResponElimina
  2. Això seria genial!, moltíssimes gràcies!
    gràcies per venir.

    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Una proposta molt interessant, serà com una mena de relat-crossing per Girona. En lloc de posar la galeteta o la xocolatina posaran relats per acompanyar el cafè ( millor les tres coses)
    Com vaig força per allà em posaré a la taula del costat a veure les reaccions.

    Una abraçada amb flaire de cafè.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar la teva empremta?

Entrades populars