CATRAOKE (CANTO EN CATALÀ)




 No se que es el que em fa estimar-te tant
Nomes se que no vull que te’n vagis,no
Vas començar alguna cosa
Pots veure que;
Des que vàrem quedar i em vas abraçar
ha passat perquè havia de ser veritat
Nomes vull estar al teu costat.
No m’importa a on vas, ni que fas
Nomes vull gastar aquest moment del dia amb tu
Mira que em passa amb un peto
No havia sentit mai abans res semblant això
Es boig però es veritat, nomes vull estar al teu costat.
Vas instal•lar un somriure en mi
Pregunta’m si vull ballar…
Vaig caure als teus braços oberts
I va començar tot a canviar
Escolta’m, dolç
Nomes vull estar a la teva vora
Allà on tu vas.
Tot el temps que puguem estar.
Vas començar alguna cosa
Pots veure que;
Des que vàrem quedar i em vas abraçar
No importa el que fas
Jo només vull estar amb tu
No importa que fas
Nomes vull estar amb tu

No importa el que fas
Nomes vull estar amb tu

Comentaris

  1. M'autocomento, perquè vaig estar mig hora traduïnt directament de l'anglès per a fer la meva verssió, i resulta que venia subtitulada al castellà!, així que si no coincideix es perquè m'agrada més la meva versió catalana.
    :)

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar la teva empremta?

Entrades populars