LA IDENTITAT DE L'ESCRIPTOR





Forma part de la meva natura el dubte existencial i el debat fins al límit. Així donçs determino que soc un ésser d'una indecisió digna d'estudi, no sé si, per culpa dels astres. Soc Balança.

Tot i que el pés de la decisió no pot ser mai equiparable. Pot respresentar per a mi un veritable dilema, decidir entre una llauna de tonyina Calvo o Rianxeira.

Així donçs brindo imaginàriament perque la providència, la meva inseparable al.liada, m'ofereix en safata de plata algunes respostes.

Llegeixo avida a Joan F. Mira.

La identitat de l'escriptor/ora, descobreixo que allò que fa característic la meva forma d'escriure poesia es la frenesia amb la que ho faig. Però no en sé de dir les coses d'una altra manera.

Apendré mots, corregiré les faltes però no em vull despendre d'aquella Sandra autodidacta que us agraïa la vostra visita diaria.

Mentre m'endinso en aquest texte que trobo fascinant, i desitjo compartir. Tot i que no té res a veure amb la temática del bloc.

Comentaris

Entrades populars