BREU OPINIÓ PERSONAL



BREU OPINIÓ PERSONAL

“Un escriptor no oblida mai quan ha guanyat uns diners pel treball realitzat”


Carlos Ruiz Zafón.

Per a mi, el grau de satisfacció d’un llibre, el determina en gran mesura en el temps que l’he llegit.
Suposo que era la necessitat d’història al.liena, la que m’ha fet abocar a la lectura d’aquest llibre.
La historia es desenvolupa en la Barcelona dels anys 20, amb una capacitat descriptiva molt bona, reconec que m’ha inserit en el seu mon des de la primera línea, amb algunes pinzellades d’assaig, amb les reflexions sobre les religions.
M’ha fascinat la forma d’introduir els personatges i els trets de personalitat de cada un d’ells, fins el punt que he fet algunes associacions, (com sempre), i acabes estimant al personatge, em recordo amb alguna llàgrima a l’estació de Vilafranca llegint, però en altres moments he esclatat a riure amb la picardia d’un David Martin solitari amb una ànima noble.
M’ha encantat la tendresa que destil•la en la Isabella, un altre personatge que m’ha recordat algú, amb un tò cínic en el que m’he reconegut algunes vegades!.
La història a un ritme àgil, i dinàmic es fa un pel feixuga quan hi han algunes situacions d’intriga que es succeeixen.
En Canvi la part d’erotisme del llibre ha estat elegant, i sublim. Sense entrar massa en detalls però amb una sensibilitat femenina.
Per acabar la conclusió inesperada, que he begut literalment aquesta nit, sota l’ombra dels fanals del peatge ha estat adictiva, i així m’ha quedat una plenitud amb un conjunt de frases per memoritzar i paraules noves.
Us el recomano, si us agrada l’acció.

Comentaris

Entrades populars