Sóc a la Biblioteca dels Monjos, espero que vingui M,  que és la nena que ha de de fer una de les lectures que estem preparant per l'acte que celebrarem el dia 29 d'abril. N que te 12 anys ha escollit un poema de Jordi Batllori que es diu "L'OFICI QUE MÉS M'AGRADA", fa escassament cinc minuts llegia de reüll que estic escrivint sobre ell. Tot això forma part de l'interés fascinant que té l'escriptura. Fa una hora he estat amb els adults i adolescents que llegiran, intentar explicar cóm poden entendre la poesia, i cóm poden connectar amb el poema no ha estat fàcil, però crec que m'ha anat força bé.
A la M gran, li he triat Maria Merce Marçal, una de molt agosarada i la pobra m'ha mirat molt malament, i més encara quan li he dit: just aqui t'hauràs d'imaginar a algú!, però jugues amb avantatge que ningú no sap qui és! i hem rigut, amb en J li he escollit Josep Piera i quan he llegit "TRUCA'M A LA PORTA AMOR" , podia veure els ulls absents i il.lusionats.
Us deixo que Abdelalí està copiant de la wiki... i em fa molta rabia i li estic ajudant a fer un treball sobre pintura Barroca.
Us abraço.

Comentaris

Entrades populars