GESTACIÓ


El dissabte vaig trobar-me la meva amiga Lídia, amb els ulls plens d'il.lusió va dir-me que esta embarassada, se'ns van negar els ulls a les dos, mentre m'atabalava a preguntes, i es a ella a qui li dedico aquest poema, i a les que ho som, i a les que algun dia ho voldran ser, i a les que no volen, es a dir: va per totes.

EL SECRET.
Em sé portadora d’un secret
que neix d’on la flama
recorre la pell en un reguitzell de benzina encesa,
un secret,
bategant endins,
simultani als meus impulsos.
elixir de la nit de la mes dolça
il•lusió angoixant
em batego a dos temps,
percussió
en l’univers que protegeix el meu secret.

Comentaris

  1. És preciós!
    Em fa rememorar el ventall tan ample de sentiments que vaig viure arran del meu embaràs tardà i inesperat.
    Ho expliques molt bé.
    Una abraçada!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar la teva empremta?

Entrades populars