diumenge, 4 de gener de 2015

missiva als reis

A  les seves majestats els Reis Màgics d’Orient.

Estimats, fa molt de temps que no us escric, d’ençà que us vaig pregar per una vida diminuta i vau decidir que havia de travessar el cel amb vosaltres. Però crec que ha arribat el moment de trencar el meu silenci, i si es veritat que viatgeu per les estrelles, enguany voldria demanar-vos algunes coses que només podeu concedir vosaltres, perquè  la solució ha de venir per força de la màgia.  Començaré  tot demanant-vos valor pel meu fill que comença natació, i necessita valor per afrontar el repte, constància per aconseguir que faci els deures. Per al Jordi, voldria una feina nova, una feina que permetés que li retornés el somriure i les ganes de viure, una feina amb la que reprendre la vida, i ens permeti la tranquil·litat que suposa la supervivència, no volem ser rics, volem tan sols viure. Per la mare, si us plau, torneu-li els ulls, que encara no veu amb claredat i això la fa esta neguitosa i no és ella, la meva mare és autèntica i es veu vulnerable i feble. Per al meu germà i la seva companya, allò que tenim a mitges i somien amb tota la força de l’Amor. Per al meu pare, constància per complir una dieta, que no hi ha manera!. També voldria demanar-te un pessic de màgia per a en T.  Que li retornin les ganes d’enfrontar-se a la vida, i sigui auto-suficient, i més valent que sé que ell pot fer-ho només calen un parell de bones notícies, i el recolzament de la seva família. Per la meva N que li sigui tornat tot l’amor, i que aquell amb el que somia obri els ulls d’una vegada per descobrir que podria estar amb una dona extraordinària, i per mi que m’arribin les mostres gratuïtes que he demanat que em fa falta crema, que em veig tan vella com una esfinx.
Sense més desitjos, els dono l’enhorabona per la seva fantàstica tasca, agraïda per les nits de màgia que m’heu concedit.
Samdra D.Roig.


3 comentaris:

  1. Si fos rei te'ls concedia tots, només per la generositat que tens envers els altres.

    Que no et manqui la serenor, nena, ni la musa magnífica que et guia.

    Un petó molt fort, estimada.

    ResponElimina
  2. Has d'estimar molt, benvolguda Sandra, per demanar el que demanes. Com que estimes molt, seràs feliç; si trobes que aquí no, sí que serà al cel, perquè segons Joan de la Creu, al capvespres de les nostres vides només serem examinats d'amor. ¿T'imagines?
    Que tinguis un any feliç, del tot o a felicitats menudes.

    ResponElimina
  3. Estimadissimes Olga i cantireta,
    Després de donzelles he hagut d'analitzar amb profunditat totes les lliçons apreses, el meu Univers va patir un trasbals, i l'ordre prioritari de les coses materials va passar a complir uns escassos últims llocs en la jerarquía íntima. La vida que coneixia es va ensorrar en el moment que ens vam quedar tots dos a l'atur, i els pagaments no estavan a l'atur, aleshores descobreixes que tens prou amb menjar, i amb aigua calenta, i que necessites ben poc per ser feliç , els paradors deixen d'aturar-te i els capricis et queden llunyans, si sobrevius a això, si t'aferres ala fe de Déu proveïra, t'eleves a un pla superior, i aleshores només pots estimar i molt a tots i totes que t'agafen la mà quan les aigües fangoses de la runa t'enfonsen. Gràcies pels vostres comentaris, em feu feliç, i jo també us desitjo un 2015 ple d'amor per les coses veritables i el retorn de tot l'amor donat.

    ResponElimina

Vols deixar la teva empremta?