27 d'ABRIL PER SHEILA GARCIA SOPENA






Adaptació pròpia.-
CAMINS INFINITS
El camí només condueix cap endavant
tan lluny com es pot arribar
per senders
i cercles de llustrina
aprop de porpres muntanyes
i al girar cada revolt
tots els camins hem porten a tu
no hi ha fi per aquest viatge
aquí tens el meu cor
te’l dono a tu
porta’m amb tu al llarg d’aquesta terra
aquests son els meus somnis
tan simples i  tan pocs
somnis que caben als palmells de les mans.
En el profund hivern
d’entre la neu que cau
alhora al meu voltant
a dalt de tot on repiquen les campanes
encara et sento aquí
aquest el viatge on no hi misteri per témer
aquí esta el meu cor
es tot per tu
porta'm amb tu al llarg d'aquesta terra
aquests son els meus somnis
tan simples i tan pocs
somnis que caben al palmell de les mans.
aquest camí endavant
que arriba fins no se on
però sento que ets dins del meu cor
i que m’esperaràs allà.
Quan arribi les tempestes
es deslliguin les pors
El viatge continuarà
Així com el teu amor continua aprop de mi
Aquí esta el meu cor
te’l dono a tu
porta’m amb tu
al llarg d’aquesta terra
aquests son els meus somnis
tan simples i tan pocs
somnis que caben al palmell de les mans.








Comentaris

Entrades populars