LES BATALLES DE MARIA

Maria

Avui ha mort la meva avia, va nèixer l'any 1922 a vilarreal dels infants. parlàva amb la infermera de l'Hospital Comarcal de Vilafranca, i l'infermera li explicava les retallades, i li deia que només eren dues noies per planta, i que a la nit només hi havien dos metges per a tot l'Hospital, i ella va dir-li:-la meua neta ho escriurà, la meva neta es escritora i fara un escrit que el llegiran a tot el mon, si, si-deia. El que no m'imaginava es que l'escrit seria Inmemoriam, un dia fatídic com avui, ni tampoc que hauria de pensar un poema per a la familia, que ja m'han dit-que no sigui massa complicat!- i no dic el que m'han entrat ganes de respondre per no faltar a la memòria de la meva àvia. Avui cap al migdia encara estava cantant l'himne de "la internacional" aixi que el penjaré tot seguit, per recordar-la, més.Perquè tenia una memòria extraordinària ella es la protagonista de les batalles de maria que podeu trobar aqui mateix. Vaig a veure el video que és de la setmana passada, ia pensar amb ella amb tota la intensitat de l'amor. Només em queda agraïr a l'Hospital Comarcal de l'Alt Penedés, les últimes hores de vida de la meva àvia, i l'atenció rebuda malgrat els recurssos dels que disposen. Aquests que retallen en sanitat (em sap greu) els desitjo la mort més nua.

Comentaris

  1. Sandra, milor no afegir res més... Una abraçada molt gran!

    ResponElimina
  2. Sandra sento la mort de la teva avia, una dona lluitadora...Com mols ancians d´aquella època.Nosaltres pensem tenir més llibertat....xo...aiii ,,tenim igual motiu per lluitar com la teva avia.
    Salut Sandra

    ResponElimina
  3. Si, la seua neta ho escriurà, ja ho crec que si...la seua neta que és escriptora, té encara molts homenatges que fer-li mitjançant l'escriptura....

    ResponElimina
  4. Una abraçada i un record per una lluita incansable.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar la teva empremta?

Entrades populars