ENTRE DOS MONS.



Entre mons. Between worlds.
composició Roger Subirana. http://www.rogersubirana.com/



Entre dos mons.
Resseguir els camins diaris, i quedar-te una instants absort per fruir de les estranyes sensacions que et recorren, viure de les històries purament mentals que viuries i que t’alenen per uns instants, com una mono-dosi d’al·lucinògens que t’obliguen a continuar tot connectant a intervals de llum, amb el teu jo, talment com el sol es desprèn de la presència dels núvols. Mussitar mil converses que no diries mai, mentre t’abstreus mirant el cel i penses que aquest enclavatge serà per sempre el teu paradís de vida. Sentir els versos al crani com petites llunes encenent-se, sense cap connexió que podrien ser els epígrafs de grans històries. Orfes de seguiment, abandonats a la matèria gris surant a la deriva, com em suren les pupil·les últimament negant-se en l’ embravida salinitat de l’absència. Aquest estat constant de relegar les coses a un temps amb el que em sobrevindrà l’acció de la lucidesa, o sabré adaptar d’una altra manera, les meves passions, per no penedir-me de no viure-les. Per avui deixaré que s’envolin tota aquesta pluja de vents de lleó, i m’aterrin als cabells, i als ulls, perquè ja no em queden desitjos. Sinó eres tu, ja no sé qui pot ser.

Comentaris

Entrades populars