dijous, 20 de desembre de 2012

PRESENTACIÓ DE LA MISSIÓ




Cóm es troben dos estrelles?
Amb el vídeo de Vangelis, aquest, us presento un  nou experiment literari. Ja ho sabeu que m’agrada experimentar amb la literatura i assolir nous reptes, i com que finalment la necessitat d’escriure  m’ajuda a esclarir cabòries, a cauteritzar i de vegades fins i tot a oblidar. La millor manera que trobo d’aconseguir-ho és vivint mitjançant el somni, aquells anhels que no puc viure en la vida real. Ja fa temps que una estimadíssima mestra de català em va dir allò de:-no deixis mai d’escriure, necessitem una Corin Catalana- i a mi em va donar directament el plor,  i com que el poemari actual no conte un bri d’amor, sinó és per la humanitat. He decidit començar un relat per entregues que es publica a “l’ART DE LA NIT ETERNA” a Lo Càntich. Així que després de compartir la primera part pre-editada, vull agraïr a “Teo”, L’Alfons aquesta magnífica il.lustració de L’Olívia, un dels personatges principals. I  a Toni la magnífica feina que fa amb l meva humil escriptura.  Us convido a començar una història. 

Podeu llegir-lo AQUI 

4 comentaris:

  1. Lo Gayter del Balcó ja t'ha llegit:
    sempre és grat
    un relat
    quan és de nit.

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Olga!
    fa il.lusió.
    una abraçada

    ResponElimina
  3. Un plaer llegir-te, Sandra. Si no ho faig més sovint és per absoluta manca de temps. Però, i la resta del teu relat????
    Una forta abraçada i Bon Nadal!

    ResponElimina
  4. Bon dia Shaudin!, la resta del relat es publicará per parts o entregues de forma mensual en la revista "Lo Càntich". Vaig adonar-me que segurament per qüestions de temps, els relats llargs no son gaire comentats, i em feia il.lusió experimentar.
    una abraçada

    ResponElimina

Vols deixar la teva empremta?