PRESENTACIÓ DE LA MISSIÓ




Cóm es troben dos estrelles?
Amb el vídeo de Vangelis, aquest, us presento un  nou experiment literari. Ja ho sabeu que m’agrada experimentar amb la literatura i assolir nous reptes, i com que finalment la necessitat d’escriure  m’ajuda a esclarir cabòries, a cauteritzar i de vegades fins i tot a oblidar. La millor manera que trobo d’aconseguir-ho és vivint mitjançant el somni, aquells anhels que no puc viure en la vida real. Ja fa temps que una estimadíssima mestra de català em va dir allò de:-no deixis mai d’escriure, necessitem una Corin Catalana- i a mi em va donar directament el plor,  i com que el poemari actual no conte un bri d’amor, sinó és per la humanitat. He decidit començar un relat per entregues que es publica a “l’ART DE LA NIT ETERNA” a Lo Càntich. Així que després de compartir la primera part pre-editada, vull agraïr a “Teo”, L’Alfons aquesta magnífica il.lustració de L’Olívia, un dels personatges principals. I  a Toni la magnífica feina que fa amb l meva humil escriptura.  Us convido a començar una història. 

Podeu llegir-lo AQUI 

Comentaris

  1. Lo Gayter del Balcó ja t'ha llegit:
    sempre és grat
    un relat
    quan és de nit.

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Olga!
    fa il.lusió.
    una abraçada

    ResponElimina
  3. Un plaer llegir-te, Sandra. Si no ho faig més sovint és per absoluta manca de temps. Però, i la resta del teu relat????
    Una forta abraçada i Bon Nadal!

    ResponElimina
  4. Bon dia Shaudin!, la resta del relat es publicará per parts o entregues de forma mensual en la revista "Lo Càntich". Vaig adonar-me que segurament per qüestions de temps, els relats llargs no son gaire comentats, i em feia il.lusió experimentar.
    una abraçada

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar la teva empremta?

Entrades populars