GINESTA








El  19 d’octubre és el dia internacional contra el càncer de pit. L’associació vilafranquina GINESTA  prepara plena d’il·lusió una sèrie d’actes commemoratius per tal de celebrar el dia malgrat les retallades, i tot emprant els seus recursos alerten que aquestes no poden anar en detriment dels programes de detecció i tractament del càncer de mama. Ginesta és una associació sense ànim de lucre dedicada a donar suport a les dones que han patit la malaltia impulsant-les a assolir el màxim grau de normalitat possible. Entendre que la vida continua i que cal treure forces per continuar mitjançant el suport de persones que han viscut la mateixa situació és d’una importància cabdal per recuperar els hàbits i viure una mica més feliç.
Per aquest motiu han preparat els següents actes:
19h. Plaça de la Vila, de Vilafranca del Penedès:
-Actuació del grup Crodevule i les petites del Club Rítmica Olèrdola.
-Lectura del manifest a càrrec de l’actriu Rosa Andreu.
-Actuació del grup de petits flabiolaires de l’Escola de Música Municipal M. Dolors Calvet, en cercavila fins el Claustre de Sant Francesc.
20 h. Claustre de Sant Francesc:

-Presentació del conte “La mare està malalta”, de Quima Ricart Claver, amb il·lustracions d'Antònia Bonell Solsona. El llibre està editat per Edicions i Propostes Culturals Andana.
-Inauguració de l’exposició de fotografies “La vida segueix...”, dels fotògrafs Mingo Girona, Lluís Montané i Jordi Moreno.
-Acompanyament amb poesies de Sandra D. Roig.(és a dir, jo mateixa).

A més, el dia 13  fan una  parada  al mercat de Vilafranca i el 14 al mercat dels Monjos.
Per tal de reunir diners i donar continuïtat a l’associació.
Aquest és un acte que em fa especial il·lusió perquè hi tinc amigues que hi formen part, i perquè sé que a elles també els ho fa que hi vagi. El poema que llegiré ha estat extret de les imatges de l’exposició, m’he limitat a escriure el que la meva mirada poètica m’inspira. La vida segueix és el títol de l’exposició i us asseguro que cada imatge és plena de llum i força. Per tant si llegiu des de la penedesfera no us perdeu el 19 d¡octubre i veniu a descobrir el que pot arribar a fer l’amor pels altres de la forma més pura. Per la parada la meva amiga Su i jo preparem uns punts de llibre amb poemes del papallones escollits per a l’ocasió. 

Comentaris

Entrades populars