POEMESTIU 2012

Com l'àngel
cau l'oblit,
sobre una cendra
de pretensions.

L'encesa guspira
abans no atansa el sól.
s'ha fos.

M'ha arribat el blanc.

Han estat dies densos de fum, d'arbres calcinats i de destrucció per la natura injusta o per la insconciència. Aquest poema que l'altre dia algu va creure que havia estat originat o inspirat pels incendis de l'Alt Empordà, em serveix de preludi per presentar-vos el POEMESTIU 2012, precisament a terres d'una traïdora tramuntana, tan que l'estimem. 
Us presento un dels actes que ompliran de vers el poble de NAVATA, on tinc l'orgull d'explicar que jo hi vaig ser! l'any 2010, precisament en un recital que vam celebrar organitzat per versos.cat. 
Una nit inolvidable que trobareu si cerqueu a l'arxiu del blog. De moment el dissabte podríau fer un raconet per al vers i acompanyar a certs poetes amics, que recitaran al bar SINDICAT DE NAVATA, A LES 21.00 H. 


Comentaris

  1. Misteriós poema... Sí, és bastant raonable el que han pensat alguns.

    Els poemes que ens expliquen una part de la nostra realitat compleixen en sí mateixos un clar objectiu. De fet, la poesia de vegades té aquest únic sentit, a part de la bellesa i demés: fer-nos comprensible el món. I quan jo llegeixo un poema i el poema em recorda a qualsevol cosa que em preocupa o em diverteix, i que forma part de la meva vida immediata, sé que el poema és bo doncs és com un oracle que m'explica el que em fa por, el que m'emociona...

    Jo ara vinc de Roma, Sandra, i la meva primera lectura ha estat veure un dels angels del Ponte de Sant Angelo... un d'aquells àngels del gran Bernini, retallat sota el cel romà, fosc a estones, clar d'altres, al fer-se de nit com si estés ple de cendra. Per això et dic que la poesia dialoga amb la nostra vida, talment si fos un oracle.

    ResponElimina
  2. Quina qualitat de comentari, East, és real i evocador. Després et visito segur que portes de Roma ub nubt d'imatges i versos. Moltissimes gràcies. Una abraçada.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar la teva empremta?

Entrades populars