AQUESTA NIT US PRESENTARÉ A "DITIFET"




el duet de vers  DITIFET  està format pel poeta amic Quim Ponsa i l’inventor de sons Albert Cuevas. Ambdós els vaig conèixer a Navata, en un dels primers recitals que anava a fer part a propòsit de VERSOS.CAT.
La poesia d’en Quim és directa, amb una rima claríssima, però plena de cinisme i de sàtira que no pot evitar que de vegades se’t escapi el riure per la capacitat de relativitzar la vida.
Recordo que li vaig demanar el so de la mar a L’Albert per tal de recitar “el missatge en una ampolla” i us asseguro que ens va entrar tota una onada de mar per la porta.
Si teniu possibilitat de veure’ls en acció, no us la perdeu. La música i la imaginació son una combinació perfecta per gaudir d’un espectacle, i si a mes va acompanyada de vers, aleshores no te límits.
Li he demanat un poema a en quim, per tal de que poguéssiu fer un tastet de la seva poesia per aquesta secció d’altres autors. En aquesta ocasió el poema m’inspirava i no m’hi he pogut estar de penjar-hi la lletra que em sortia en llegir-lo.
 Imatge d'Isabel Barriel.

Voldria escriure un llibre a la llum de la lluna
a peus nus sobre l’arena d’aquella platja blanca i solitària,
banyar-me nu entre els meus mots que suren a les ones amansides.
Deixar-me gronxar per l’escuma d’uns mots indecisos i porucs
que suren com vaixells ancorats a les parpelles de sirenes.
Voldria escriure el llibre pensant en tu, mentre em remullo
 i penjar-me d’una graciosa i fràgil estrella de mar, mentre et repenso.

Quim Ponsa.



Tot resseguint amb el dit les pàgines dels impossibles.
Voldria abeurar-me a la sal dels llavis que parlen
i aferrar-me a les mans de la nit que m'estreba
i m'engoleix entre dunes d'arena blanca
Voldria escriure el llibre
de les estrelles que es fonen en les retines
mentre t'alça i t'eleva la ingravidesa d'una mar
que et bressola plena de silencis exigits per les onades.
Sandra D.Roig.

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar la teva empremta?

Entrades populars