ACTUALITAT LOCAL. PROU RETALLADES



Ahir mateix, el meu fill venia de l'escola amb un paper per tal de conservar la matrícula per l'any vinent i m'explicava:-mama has de signar per continuar a l'escola, jo continuo a l'escola si?, va... sispli...- I si vols continuar a l'escola perquè no aprofites els moments que hi vas?, i em va dir:-sí, vaig a fer els deures!-. L'escola no ha pogut ser una millor opció, ni la hipoteca supera la satisfacció que m'aporta la formació i educació del meu fill. 
Es per això que cal que es mantinguin els cànons que fan de la nostra escola pública un referent, pel model de gestió i continguts i cal revelar-se per tal que es mantinguin aquestes condicions. 
Cada dimarts a dos quarts de tres, les escoles DR. Samaranch i Fina, i l'escola Arrels es concentraran a mode de protesta per les retallades en l'ensenyament davant de l'ajuntament de Santa Margarida i Monjos. 
Insto a tothom que tingui possibilitat a recolzar aquesta iniciativa necessària i a demanar respecte per les coses que sabem fer bé. 
Que s'estan carregant totes les que fem bé, ja no sé si per tal de desprestigiar-nos. 

Comentaris

  1. ja n'hi ha prou de que juguin amb el futur dels nostres fills

    ResponElimina
  2. Suprimeixen l'escola que porta el meu nom. Són dies tristos.

    Per altra banda, et vull felicitar pel nou llibre, "De blanc setí". Desitjo que tingui força ressò i que continuïs amb satisfacció la feina d'escriure.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar la teva empremta?

Entrades populars