LA ORIZONT LITERAR



La revista Literari Contemporary Horizon, és una revista multilingüe independent que sobreviu gràcies a les contribucions de subscriptors i contribuïdors. Aquest mes de Novembre en la seva edició a paper, ha estat publicat el material que vaig enviar, material que m’enorgulleix perquè  vaig comptar amb l’honor de ser traduïda per dos persones a les admiro a l’anglès per Noelia Díaz Vicedo i al castellà per Josep lluís Roig. L’editor en Daniel Dragomiresku m’ofereix aquesta breu mostra per tal que vegi com ha quedat maquetada, i a qui agraeixo enormement l’oportunitat.
Les meves aurores
Si les pupil•les em son brases
I fulgura la impotència regada pel plor,
si m’amainen les intencions,
si sóc cendra de tenebra
No sé ni cóm,
m’embolcallen les aurores
amortallant el meu cos,
apareixen de la fina línia
entre dos mons, frontissa
de tot l’amor brisalls de llum
engolint-se la distància d'un sol glop.


If the pupils are ashes
And blazes the impotence watered with cry,
If my intentions decrease,
If i am ashes in darkness
I do not know how,
I am surrounded by dawn
That shroud my body,
They appear in the fine line
Between two worlds, hinge
Of love petticoats of light
Swallowing the distance in one gulp.                               Translated by Noelia Díaz Vicedo



Per si algú vol aconseguir la revista les dades son aquestes:
Pago via Western Union, MoneyGram o EuroGiro a: 
Dragomirescu Daniel-Florian
Str. N. Balcescu, no 77, bl 77, sc B, et 4, ap 32 
730131 VASLUI
ROMANIA / EUROPEAN UNION
El seu cost és de 20 euros.

Comentaris

  1. Doncs si! i em va costar decidir-me que pensava que sense el meu català no sóc ningú, però l'anglés és fantastic, rima i tot.
    Gràcies Alex!

    ResponElimina
  2. Felicitats Sandra, tot un honor...
    Petons,
    M. Roser

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar la teva empremta?

Entrades populars