EL POST QUE M'ENCANTA (NOVA SECCIÓ)

Ja fa dies que hi penso, sovint entro a altres blogs a rellegir aquells articles que m'han fascinat, que son una expansió d'espontaneitat i de creativitat que m'emociona, que algunes vegades he comentat o no però que al cap i a la fi cerco de tant en tant, perquè em donen coratge.
Ha arribat el moment de crear la secció "EL POST QUE M'ENCANTA", de la qual no se'n lliura absolutament ningú, perquè per més que no comenti no vol dir que no us llegeixi, a partir d'ara sabreu el post que m'ha fet plorar, el que m'ha fet riure, el que m'emociona profundament, i el que em sorpren fins el punt de no perdre'l de vista.
Inauguro aquesta secció amb un article del blog nohointentis, fixeu-vos com s'acomiada i si us impacta com a mi deixeu una empremta perquè crec que és una lliçó magistral de la passió de les paraules.
Espero que us agradi perquè a mi, és el POST QUE M'ENCANTA

Comentaris

Entrades populars