FALLEN.




 Te'n recordes de mi?
soc una ombra, ara
era el que solia ser,
just al teu costat.
De vegades t'esmento
alt per sobre del bri d'aquest estiu, 
tot el que et donaria
per la llum reflectida al rostre
tot el que donaria
per sentir-me perduda als teus braços, 
Vaig caure d'una estel distant
, Torna, estas obligat
perquè t'estimo
estic atrapada en dos mons molt diferents
Anhelo una nit més sobre la terra. 
Tu creus en els somnis?
perquè fou allà on et vaig trobar
impulsa't per un moment...
tot el que et donaria
per la llum reflectida al rostre
tot el que donaria
per sentir-me perduda als teus braços, 
Vaig caure d'una estel distant.
Torna, estas obligat
perquè t'estimo
estic atrapada en dos mons molt diferents
Anhelo una nit més sobre la terra.

Comentaris

  1. Dius que ara ets una ombra, que és el que erets al seu costat...si és així cal que torni?
    Petons,
    M. Roser

    ResponElimina
  2. No sé si mai hi ha estat, o potser només en els meus somnis.
    Però en aquest cas es la lletra de la cancço en català.
    No cal que tornin els obscurs...
    Molt petons, M.Roser i mil gràcies!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar la teva empremta?

Entrades populars