EL MOVIMENT DE MAIG.... BARCELONA



Comentaris

  1. quin blog més xulo sandra m'agrada molt
    gràcies per unir-te al meu i visitar-me
    fins aviat
    jo també estic amb els indignats, espero que aquest moviment arribi molt lluny

    ResponElimina
  2. Hola Sandra, estic mirant el teu vídeo de la plaça de Catalunya, i fa poc he tret el cap a la tele per veure els resultatsde les votacions...i no entenc res, no sé sembla que es manté el bipartidisme encara que a alguns llocs s'ha intercanviat, però els partits minoritaris o segueixen sent igual, o a molts llocs baixen...
    Deien que es notaria un canvi, però no!!!
    Petons,
    M. Roser

    ResponElimina
  3. No, Roser, no ha canviat res.
    Vaig llegir una frase que em va resultar prou entenedora de la situació i era "ja estem indignats i ara que?", doncs és exactament el que ha passat.
    Que malgrat la gent no voti, el pp sempre va a votar i davant d'un gobern d'antiavalots i retrògat la gent ha anat a votar.

    ResponElimina
  4. Joan, i Rafel moltes gràcies per aquesta visita que m'honora.
    No sé si arribarà massa lluny, Joan, tant de bo.
    Rafel baixo a Barcelona el dia 18 de juny, t'ho envio per privat .
    Abraçada global.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar la teva empremta?

Entrades populars