MISSATGE AL LECTOR I A LA LECTORA

Ja fa alguns dies, que vaig prometre que quan el Papallones en la llum, arribés a 150 seguidors faria un punt de llibre amb una frase del blog per tal que aquells lectors i lectores que volguessin, se'l poguessin baixar, imprimir i gaudir del record.
Per a mi, representa un orgull que alguna frase meva s'estigui al mig dels vostres llibres, que al final son somnis induïts en paper.
Doncs bé, gràcies a la meva amiga Susanna que és qui l'ha dissenyat i a l'Anònim bo que és qui ha fet alguns petits retocs, finalment us puc presentar el punt de llibre oficial del Papallones en la llum, i el que m'acompanyarà a partir d'ara en tots els meus recitals físicament.
Així que espero que us l'imprimiu, talment com jo.
Perquè el 30 de Gener gràcies a ells dos, hem complert una promesa. 

Comentaris

  1. Ja el tinc! Ara el forraré i cap a dins un llibre.

    ResponElimina
  2. Una bona idea me'l baixaré I felicitats per tants seguidors.
    Petons,
    M.Roser

    ResponElimina
  3. Gràcies m. Roser per venir i deixar-me l'empremta, els seguidors son un impuls, però els comentaris també.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  4. Abdegaaa! Un honor estar entre els teus llibres.
    Una abraçada.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar la teva empremta?

Entrades populars