CATRAOKE. UNA VIDA, UN AMOR (ON MY OWN)





Ho estem aconseguint…
tu sents el mateix?
Ara et serà més fácil
si tens a qui culpabilitzar
Tu dius…
Un amor
Una vida
es tot el que necessitem en la nit
Un amor, un amor
Intentem aconseguir-ho...
Si us plau, amor
Si tu no tens cura d’això…


Woooooooo
Mari

No vaig estar d’acord amb tu
I em vas deixar un mal sabor
Actues com si mai haguessis sentit amor
                                          I vols continuar així
Be, Es massa tard aquesta nit
sortir del pasat fosc cap a la llum

Vam ser un, però no el mateix

Ens soportem l’un a l’altre
Ens soportem l’un a l’altre

Woooooooo

Un

Has vingut a perdonar-me?
Em vols fer resucitar de la mort?
Has vingut a jugar amb jesus?
Amb les històries del teu cap?


Em vaig preguntar més
del que tu has fet
No em vas donar res, i ara és tot el que tinc
Erem un, però no el mateix.


Des que ens vam ferir
I ara ho tornem a fer

Dius que l’amor és el temple
La llei suprema
L’amor es el temple

Em fas preguntes a mi
I em fas ser cruel

No puc guardar-me tot això
Tu que tens?
Perquè ambdós guardem dolor

Un amor
 La sang
Una vida

Tens el que volies

Una vida compartida
Germans i germanes
Una vida però no la mateixa.


Un amor, una vida





Comentaris

Entrades populars