T'ENVIO LLUM




Em fascina observar com fibla l'espelma, per més que no passi ni un bri d'aire. Em passaria les hores contemplant la llum, i el foc.
Pensareu que sóc una fantasiosa absurda, però moltes i moltes vegades tanco els ulls i imagino que dirigeixo feixos de llum, a aquells que sé que ho estan passant malament.
Per això sempre dic: t'envio llum!, perquè en la meva ment ho faig de cor, i així la vida em va donant petites satisfacciions.
Recordo un atac d'ansietat majúscul ara fa dos anys, estaba al davant de la pantalla, i de cop em va irrompre al messenger un amic, que sense cap mena de salutació previa em va dir:
-Respira! tanca els ulls i respira, no miris la pantalla, respira només!
Vaig pensar que era cosa d'ángels però amb el temps i gràcies a l'atzar va conèixer una dona que és tota feta de llum, i vaig pensar dins el meu imaginari infantil que s'havia confegit de tota la llum que li vaig enviar.
Si els dos em llegiu... tenim pendent un café ni que sigui i una abraçada global!.

Comentaris

  1. Bon consell el de tancar els ulls i respirar. Bonic el que expliques d'enviar llum a la gent jo també ho faig i t'asseguro que arriba guapa!. T'envio molta llum pel teu caminar. Petonets de llum i si són blaus millor!

    ResponElimina
  2. Jo tampoc em cansaria de mirar la flama d'una llar.

    Enviar llum? I tant que arriba, omple de petites satisfaccions que ens permeten seguir caminant...

    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Sempre he pensat que les coses bones que desitjes a l'altre també s'acompleixen!
    una abraçada als dos!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar la teva empremta?

Entrades populars