POEMS AND BLOGS

Parlen de nosaltres a Vilafranca Televisió!

Comentaris

  1. Gràcies per penjar-ho, no vaig poder anar i m'ha agradat veure-ho! A la presentació, si no passa res, hi serem!

    ResponElimina
  2. Genial, Celia! jo tambè hi seré, espero veure't!
    una abraçada.

    ResponElimina
  3. Que bé!!!! Ja s'acosta el dia 15, però no hi podré estar... m'ho explicaràs?? El llibre fa molt i molt goig...Una abraçada!

    ResponElimina
  4. I tant! que t'ho explicaré, des de el cor, com sempre.
    Jo ja tinc ganes de tenir-lo.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  5. la fas tu? la presentació? o només hi participes?

    de totes maneres... que vagi bé Sandra.

    salut i bon dia

    ResponElimina
  6. Tens raò, Joan.
    La presentació es a càrrec de Na Violant de Bru, i en Santi B.
    Que son els organitzadors i promotors d'aquesta iniciativa, la presentació serà a càrrec de la Professora de literatura Anna Ruiz.
    Jo faré la lectura d'un dels poemes, que estan en el llibre.
    El llibre conté un text amb la sensació que em va provocar publicar a la xarxa, la meva resenya biogràfica i tres poemes que vaig publicar en el seu moment, aqui.
    Gràcies de tot cor Joan!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar la teva empremta?

Entrades populars