TOTES LES BARANES DELS TEUS DITS

Es per mi un plaer anunciar-vos que aquest targetó es l'invitació virtual per a la presentació del llibre Totes les baranes dels teus dits, on també trobareu la meva participació en l'iniciativa promoguda per Jesus M Tibau.
Totes les baranes dels teus dits, es un recull de poemes de tots els poetes que vam participant utilitzant el nexe, a la barana dels teus dits.
La presentació virtual es realitzará el dia 10 de agost a la web: editorialpetropolis.blogspot.comhttp://editorialpetropolis.blogspot.com/2009/08/invitacio-la-presentacio-en-linia-de.html
La versió del llibre será en P.D.F i podrá descarregar-se gratuitament.

Comentaris

  1. Enhora bona Sandra!
    Ací tens els versos d'Estellés que em demanares.No te'ls he enviat abans perquè no els trobava:

    Hem pecat per això, perquè no se’ns deixava

    existir plenament, amar-nos plenament

    amb aquell impudor que la vida demana,

    aquell amor capaç de fondre tots els ploms,

    rebentar les perilles, deixar el món a fosques.

    ResponElimina
  2. Es preciós Joana!, moltes gràcies.
    Buscaré alguna cosa aquesta nit de l'Estellès.
    No tinc caqp llibre però l'he llegit a la xarxa, bé el que hi ha penjat.
    Aquell amor capaç de fondre tots els ploms,tenies raò.
    una abraçada.
    :)

    ResponElimina
  3. M'agrada molt el teu bloc, l'afegeixo als meus favorits, seguire la poesia i la musica
    Fins la propera

    Jordi

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar la teva empremta?

Entrades populars