EL SOMNI


Encara el murmuri d'un somni m'esclata al seny.
De vegades sento el lleu batec d'una ombra porpra, sil.lent.
llegeixo els plors en vers, de dones. Algunes del.leroses de tenir una ombra resseguint les seves petjades. i raja el plor entre linees, i jo que vinc de conte enrere, qu m'he cobert amb un emboç blanc per tal que només s'escletxi la llum entre la tela.
Decideixo no mirar enrere cap ombra porpra, deixar que faci companyia algú que li permeti més presència, amb un raig incidit de sol.
Aquesta es una decisió conscient, però qui es responsable de les decisions del somni?.


Comentaris

  1. Jo també tinc un ombra que em resegueix a la nit, on la seua absència, cada vegada es fa més present. Tinc l'esperança de que algun dia les nostres petjades, que ara recorren canins tan llunyans i diferents, s'entrecreuen, però també tinc l'evidència de que això no passarà mai, que és una simple utopia. Per això intente oblidar els meus somnis i viure cada segón de la meua vida amb la màxima intensitat possible.
    Ànim
    Joana

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar la teva empremta?

Entrades populars